7 mai 2017

Anemone, prima dată #pastila de grădinărit


E primul an când am reușit să avem anemone în grădină și asta pentru că toamna trecută, înainte de plantare, am ținut bulbii în apă călduță vreo câteva ore. Până să le avem în grădină, credeam că sunt niște plante scunde, cu flori mici și colorate, dar acum vedem ce floare mărișoară au și cât sunt de înalte, aproape cât narcisele! Se pot cultiva și în jardiniere și ghivece, pe terase sau balcoane, la soare sau la semiumbră. Am văzut că le stă bine lângă  nu-mă-uita și flox pitic În rest, sunt atât de gingașe și au niște culori atât de frumoase (noi le le avem pe cele din colaj), încât abia așteptăm toamna să mai aducem câteva în grădină. #gardeningtips, #sfaturidingrădină


De Caen Mr. Fokker





Admiral

Adăugați o legendă

2 comentarii:

  1. Superbe ! Si de toate culorile. Dar cea albastra e cea mai impresionanta. Anul asta am vazut pentru prima oara nuanta asta in natura si tare m-am minunat, credeam ca doar anemonele de Caen sunt asa.

    RăspundețiȘtergere