27 iul. 2018

O grădină cottage



Cred că grădinuța noastră a devenit în ultimii ani una în stil englezesc, cottage, care ne place foarte mult.

Straturile curbate și pline de flori de diferite înălțimi, plantate cât se poate de înghesuit și de una lângă alta creează acea imagine relaxată, dezlânată, lipsită de rigiditate și neînregimentă în modele liniare, care dă farmec unei grădini în stil englezesc, cottage. În plus, am scăpat de buruieni!


In spiritul cottage al grădinii noastre, am plantat flori care cresc bine în zona noastră, dintre care unele aduse din grădina bunicilor, cum sunt aceste înăltuțe de phlox și physostegia din imaginea de mai sus. Avem și alei de piatră.




 Decorațiunile sunt puține și poartă patina vremii și a amintirilor de familie. Sunt obiecte dragi, de care ne leagă momente încărcate de emoție prin care am trecut de-a lungul timpului - călătorii diverse, întâlniri, vizite, cotrobăit prin magazia bunicilor etc. Am construit și două turnulețe de cărămidă.





Avem în grădină locuri de relaxare, cu mobilier de grădină confortabil făcut din metal alb și lemn.





Am adunat de-a lungul anilor plante pe care le vezi de obicei în grădinile în stil cottage - bujori, hortensii, flox, salvii, physostegia, echinacea, arbuști și trandafiri (nu atât de mulți cum vezi prin alte grădini, dar suficienți pentru spațiul pe care îl avem).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu