19 mai 2016

The Red Ones

Nu îmi prea place roșul în grădină, dar plantele în floare acum sunt o excepție./ I  do not like red in the garden so much, but these ones in bloom now are an exception.


Perenă, frumos mirositoare, aspectuoasă, cu frunze comestibile, înflorește toată vara până dă gerul – ce să vrei mai mult de la o plantă? Valeriana roșie are colțul ei în care apare de ani buni și tocmai a început să înflorească./ Red Valerian

Și anul trecut a fost la fel - Weigela Red Prince a înflorit cam la două săptămâni după Weigela Pink Princess. Ladies first!





 Coral Bells sunt aduși din grădina bunicii acum câțiva ani, nu îi prea vezi prin grădinile de la noi și toată lumea îi admiră.



 

4 comentarii:

  1. Red like yellow can be a difficult plant to match and it seems you've managed that quite well Anca. Red Valerian is not a plant I've tried before and am always sceptical to try it since I have read it can be a bit of a thug.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I do not like yelllow also for the same reason - being difficult to match with my favourite colours. From my exprience Red Valerian is OK, I am pleased with it.Thanks for the visit, Angie!

      Ștergere
  2. Valeriana asta rosie creste la noi cam peste tot in salbaticie, mai ales in zonele pietroase. Nu m-am gandit sa ii fac loc in gradina si nici nu stiam ca are frunze comestibile. Daca reusesc sa transplantez o radacina, tu vei fi cea care mi-a dat imboldul :)

    RăspundețiȘtergere